ermmm??

Friday, April 16, 2010

2 WEEKS

Ari ni genap 2mmgu aku b'tugas di smk pasir panjang nih...smggu lg b'lalu..Alhamdulillah segala b'jlan lancar..sket2 kje2 t'tgguh 2 perkara besela bg aku dr dlu kini n slamenye..huhu..ade gak bnde yg aku xtau n bnde2 baru yg aku blajar..overall tetap MEMBOSANKAN...xtaula maybe xde kwn2 1 kepala or aku blum bole adapt dgn kje aku ni ke..aku pon x sure..tambah plak pengetahuan aku yg x sberape dlm bdang ict ni dgn mnat yg xbrape nk ade..so di takuk ni jela aku..SLOW LEARNING..heheh

Logo sekolah

Cite sketla rutin harian aku semenjak kje nih...

Setiap pagi aku akan bgun pukul 5.45am dan mempersiapkn dri utk pegi kje. 6.50am aku grak dari umah. Slalunye ayah aku yg akan antarla memandangkan die pon kje kat PD..safe la sket duit myk..heheh..7.45am sampaila kat skolah aku..trus ke opis sign attendance..skolah ni xde punchcard sbb da rosak..bgusla utk cikgu2 yg slalu dtg lmbt..so far aku xpnah pon dtg lmbat n x t'pkir pon nk dtg lmbat even aku xmnat pon dgn kje ni..xpela..aku try m'jlnkn kwajipan aku sebaik mgkin..then aku ke blik pengetua amik kunci makmak ict,hdupkn PC Server lalu trus ke makmal ict tmpat aku b'mastautin di skolah nih..hurmmm...b'mula la rutin harian yg agak m'bosankn bg aku..time klas aku akn tlgla cikgu2 handle klas..ajarla ape yg aku tau..yela..sorg cikgu nk hndle 30 student..x t'kwal gakla klas..ade je yg dok cbuk surf tenetla..mcm2 bdak2 skrng ni...if xde kje aku akn dokla surf tenet..bt ape yg ptot..skrng ni aku dok cbuk try download video dr eduwebtv..masih xb'jya..huh sbar jela..cmne ntah..if ade cikgu2 mntak tlg pape..aku dgn sukehati aku tryla menolong..then aku bersih2kn makmal if rajin..selebihnye aku akn mnunngu jam mnunjukkan pkul5pm..utk aku balik..spti bese ayah aku dtg hamik..smpai umah aku btla ape yg ptot then mkan nasik..rehat2 tgk tv dgn mak aku...agak2 kul8lbih dkat2 9pm aku msuk blik msg2 dgn "Dear" smpila aku t'tdo...

Begitula rutin aku sejak kje ni..if tdo lmbat aku akn rse pnat nkgi kje esk..so aku akn pastikn rhat n tdo aku sentiase ckuplah ye..xtaula cmne keadaan aku ble da kwen..nk bt kje umh lps kje..uish..xdpat di byangkn..taula aku cmne pnatnye mak aku dlu mse die kje erk..fhamlah skrng..

Sabtu n ahad aku gunekn sebaik mgkin utk berehat..aku m'hargai setiap mnit di hari cuti..tp knapela aku rse mse cepat je b'lalu..tup tup da ari isnin...uwaaaaaaaaaaa...sbar jela..Smpai ble aku nk hdap prasaan yg cmni???sume kje same jeke dgn prasaan yg cmni??..rsenye x utk kje yg kte nk n mnat..mcm di awal kje aku sblum ni...akhir2 nye jgn citela..hahah..name pon kje..so nk x nk HADAP saja...

No comments: